Service staat bij ons hoog in het vaandel! Of het nu gaat om het retourneren van een bestelling of het melden van een klacht. Ons team staat iedere werkdag weer voor je klaar om je vraag zo goed en snel mogelijk te beantwoorden. De meest gestelde vragen vind je gemakkelijk hieronder.

Product retourneren
Je kunt bij ons binnen 14 dagen je bestelling op eigen kosten retourneren. Let er op dat het artikel geen gebruikssporen bevat en in de originele verpakking zit. Dit wordt bij aankomst door ons gecontroleerd.
Je ontvangt binnen 14 dagen het aankoopbedrag retour.
                                                        RETOUR AANMELDEN
Betaalmethodes
Betalen kan bij ons via één van de volgende betaalmethodes: iDEAL, Bancontact, Sofortbanking en handmatige overboeking.
Klantenservice
Van een productiefout tot klacht. Onze klantenservice staat iedere dag voor je klaar om je vraag zo goed en snel mogelijk te beantwoorden. Bel, mail of chat met ons. Je kunt ook ons serviceformulier op deze website gebruiken. We helpen je graag verder.
                                                          SERVICEFORMULIER – KLIK HIER
Levertijd
De levertijd staat bij ieder product onderaan de pagina vermeld. Na bestelling ontvang je van ons direct een bevestiging. Accessoires zijn voorradig bij onze leverancier. Door een technisch probleem, ontvang je momenteel helaas geen statusupdates. Zodra jouw bestelling beschikbaar is, nemen we uiteraard direct contact met je op. 
Bezorging
Alle artikelen worden zorgvuldig bij je bezorgd. Onze eigen bezorgservice komt bij je thuis met grote artikelen, voor accessoires en lifestyle-producten maken wij gebruik van PostNL. Tijdens het bestelproces zie je direct de bijbehorende bezorgkosten.
Bezorgkosten
De bezorgkosten worden duidelijk aangegeven zodra je wilt afrekenen. De kosten voor het retourneren van stalen deuren zijn 65,- en voor trapleuningen, spiegels en tafelpoten rekenen we 25,-. Producten uit de categorie ‘lifestyle’ kunnen via PostNL aan ons worden geretourneerd na aanmelding.