Service staat bij ons hoog in het vaandel! Of het nu gaat om het retourneren van een bestelling of het melden van een klacht. Ons team staat iedere werkdag weer voor je klaar om je vraag zo goed en snel mogelijk te beantwoorden. De meest gestelde vragen vind je gemakkelijk hieronder. Heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op.

Product retourneren
Je kunt bij ons binnen 14 dagen je bestelling retourneren. Let er op dat het artikel geen gebruikssporen bevat en in de originele verpakking zit. Dit wordt bij aankomst door ons gecontroleerd. Wanneer alles in orde is ontvang je binnen 14 dagen het aankoopbedrag retour.
                                                        RETOUR AANMELDEN
Betaalmethodes
Betalen kan bij ons via één van de volgende betaalmethodes: iDEAL, Bancontact, Sofortbanking en handmatige overboeking.
Klantenservice
Van een productiefout tot klacht. Onze klantenservice staat iedere dag voor je klaar om je vraag zo goed en snel mogelijk te beantwoorden. Bel, mail of chat met ons of stuur een bericht via WhatsApp. Je kunt ook ons contactformulier op deze website gebruiken. We helpen je graag verder.
                                                          CONTACT OPNEMEN
Levertijd en Bezorging
De levertijd staat bij ieder product nauwkeurig onderaan de pagina vermeld. Accessoires die op voorraad zijn ontvang je binnen 3 werkdagen. Voor grote producten hebben we onze eigen bezorgdienst, voor accessoires maken we gebruik van PostNL. 
Acties en kortingscodes
Via social media hebben wij regelmatig acties die tijdelijk geldig zijn. Benieuwd naar de lopende acties? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang 5% korting op je volgende bestelling. Volg ons op Facebook, Instagram en Pinterest!
Bezorgkosten
Tot 1 augustus betaal je géén bezorgkosten! Vanaf 1 augustus zijn de bezorgkosten als volgt: alle stalen- en houten deuren leveren we voor 65,- bij je thuis, spiegels en tafelpoten bezorgen we voor 25,- en trapleuningen brengen we voor 5,- per meter.